Träning med bästis!

Idag vart det en träning med Veronika på gymmet!
Vi körde lår och mage!
Sen en solning på 20 min också.
Men både jag och Veronika klev ut samtidigt innan
20 minuter för vi pallade inte att ligga kvar haha!

Under tiden som jag tränade så var Novalie med karro och mathilda.
Dom hade det riktigt trevligt
och när Patrik skulle hämta Novalie från Karro
så vart Novalie jätte ledsen och ville inte hem...
Lilla tjejen gillar dom hehe ; )

 


 


 

 

 

 



Ja ni ser ju hur bra hon har haft det idag,
inte så konstigt att hon inte ville hem hehe!



På Lördag hörrni då smäller det!
Då ska jag ÄNTLIGEN få festa till det med bästis igen!
Jag, Veronika och Ronja ska parta
har hört en fågel viska i mitt öra att det blir Cafe opera...
SNOBBSTÄLLE????
ja det märker vi på lördag!


Nej nu ska jag börja avrunda.
Det är en dag imorgon också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå snobbställe??? d e grymt där!!!!!!!

2010-04-08 @ 00:30:53
URL: http://rompiss.blogg.se/
Postat av: Natalia

Varsågod :) Vad ska du göra idag då?

2010-04-08 @ 08:12:29
URL: http://mamasitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0