sundsvall i bilder


Nu har jag orkat fixa bilderna!
Varsågoda ; )























Som ni ser så hade vi det JÄTTE trevligt och mysigt!!!
Och Novalie har fått en ny favorit hund - HANNIE ♥


Igår när vi kom hem så var det så fint väder
så det vart på med vårkläderna och ut i solen på en promenad



Men idag så öser snön ner...
Inte kul alls eftersom jag hade tänkt bege mig ut på en promenad
med den "nya" vagnen och se hur den fungerar!
Aja får väl köpa den och se sen hur den fungerar ?!

Idag kommer även min mamma och lillebror till stockholm.
Dom ska sova över här och imrogon ska vi till min morfar som fyller år!

Hörs Senare!


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Har ni köpt ny vagn?

2010-04-05 @ 10:46:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: carro

åhh fina sundsvall!! där har man gjort påhitt ;)Fyy fan.. haha

2010-04-06 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0