smsa till hemtelefonen!

Jag vet inte om det är jag som börjar bli gammal
och inte hinner med i svängarna.
Men visste ni att man kunde skicka SMS till hemtelefoner?????

Jag trodde inte på Patrik först när han berättade,
men jag var tvungen att testa till våran hemtelefon och det fungerade!
Helt sjukt - men häftigt!

När man skickat iväg smset så ringer det på hemtelefonen,
när man svarar så är det en röst som säger att man fått ett sms,
rösten läser sedan upp det och säger från vilket nummer man fått smset!

HA HA ja det var nog det roligaste jag vart med om idag!





Nu blir det lite coca cola och mörk choklad.
Sen ska jag SOVA!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Vaaaa? Det hade jag ingen aning om! Hur gör man? =D

2010-04-17 @ 19:52:08
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0