förflyttad inskolning på dagis

Novalie är fortfarande dålig.
Hon har feber och är allmänt ledsen och vill inte äta.
Så det vart ingen BVC idag och ingen inskolning på dagis imorgon!
BVC "tanten" tyckte det lät som att Novalie hade 3 dagars febern,
tydligen nått som barn kan få.
Så vi skulle hålla koll på febern och kolla efter utslag!

Hoppas på att Novalie kan börja på dagis på onsdag istället!
Min lilla plutta måste bli friks snart : (

Idag har vi bara varit hemma och myst.
Novalie har precis somnat igen.
Hon bara sover och sover!

Jag har precis gjort klart middagen.
Ost & Skinkpaj med ruccola sallad och tomater.

Får se om jag drar iväg till gymmet ikväll.
Känner att jag måste bränna lite "fett" och slösa lite energi hehe!



Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Loke hade ju vad jag trodde var 3 dagars feber för ett tag sen men vi gick ju till VC och då sa dom att de heter 5 dagarsfeber numera... konstogt vad olika de är från VC till VC.

2010-04-12 @ 18:50:37
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hoppas hon blir bättre snart. dagis väntar :)

2010-04-13 @ 12:42:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0