fetto - inlägg!

Hittade gamla anteckningar där jag måttat mig själv!
Och kom då på att jag måste börja göra det igen
eftersom jag har börjat träna.
Enligt vågen har jag gått upp i vikt,
men det är ju pga att jag har börjat bygga muskler!

Men enligt anteckningarna från förut till nu så har jag minskat magen 9 cm!
Vet inte om det är bra men det är ju alltid kul att det blir mindre och man ser resultat!

Tänkte lägga upp mina mått i blggen!
Tyck vad ni vill men jag gör det ;)

Lår - 58 cm
Arm - 30,5 cm
Mage - 90 cm

Och detta är ca mått eftersom jag gjort det själv.
Och jag aknske inte gjorde riktigt rätt men men!

Så nu är det dags att börja måtta igen!

Hur ofta ska man måtta tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Natalia

Tycker inte man ska göra det alls ^^

Är man nöjd med hur man ser ut.. Så spelar det ingen roll.. ;)

Det är ju ändåp bara några siffror..

2010-04-07 @ 10:59:33
URL: http://mamasitaah.blogg.se/
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Jag håller nog med Natalia. Jag själv skulle inte göra det. Jag prövar hellre kläder och ser skillnaden. Men om du vill mäta dig själv, så gör det inte för ofta. Typ varannan vecka kanske :)

2010-04-07 @ 12:14:41
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0