FaceBook

Emma Lillsyrran Pelosio
På lördag blir det Kelly's med Johanna Thulander ...
Vi mot "rös" haha...
Kommer ni ihåg när man använde det ordet.
När man visste att man var bättre än alla andra så sa man alltid...
Jag och "erik" mot rös.... haha

Johanna Thulander
Johanna Thulander
aldrig hört talas om "rös" :P

Emma Lillsyrran Pelosio
Emma Lillsyrran Pelosio
hmmm VA???? det sa vi iaf på "henkan" HALLÅ NÅGON ANNAN SOM KAN BACKA UPP MIG HÄR NUUUUUUUUU!!!! ;)

Johanna Thulander
Johanna Thulander
hahaha men folket där e ju lite speciella ;P

Emma Lillsyrran Pelosio
Emma Lillsyrran Pelosio
det är väl för FAAAAAAN inge fel på mig *dampar med kroppen* hahahahahah :P ♥

Savis Pouramin
Savis Pouramin
vad är det med dig????

Emma Lillsyrran Pelosio
Emma Lillsyrran Pelosio
Saviiiiis - hahhahahahah vad�!

Savis Pouramin
Savis Pouramin
du mår inte bra kvinna. facebook är din drog och nu jävlar har den slagit till rejält.. psykopat!

Emma Lillsyrran Pelosio
Emma Lillsyrran Pelosio
ALL KÄRLEKN TILL DIG BOJJE ♥



Ja hörrni...
Så här kan det se ut på min facebooksida!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0