deckade när jag kom hem

Igår var jag helt slut efter den långa dagen.
Det vart att "fira" min morfar på SÖS
som fyllde 76, sen vidare på möte på ektorps hemmet.
Och sen promenerade jag hem med Novalie från
ektorps hemmet till Orminge.
Det tog ca 45-50 minuter.
Vi fprtsatte att vara ute ett tag.
Tog en promenad med Mohamed och sen träffade vi på Karro
med barnen så då vart det lekparklen en kort stund.

Väl hemma vart det middag och sen bums i säng.
Älsklingen vckte mig vid 20:45 och sa att DHW började snart!
Så det var bara att kliva upp!


Idag blir det en hemma/orminge dag.
Ska över till Karro och umgås lite,
även Rebecca med tvillingarna komma dit också!


Nu ska vi klä på oss lite och så....
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0