Världens godaste middag!

Oj oj oj så god middag jag och Patrik precis har ätit.
Så här god mat har jag inte ätit på riktigt länge.

♦Sallad

♦Rökta laxfenor

♦Vitlöks och chili frästa räkor

♦Musslor i tomatsås med en massa vitlök...

Riktigt gott var det...

Se här ; )



Helt sjukt gott var det...

Aja nog om det hehe!

Har gått och blivit sjuk nu till kvällen.

Inte alls roligt.

jag hoppas verkligen att jag blir frisk till på tisdag,

då jag börjar jobba igen.

Har verkligen inte TID att vara sjuk!!!

Idag fick Novalie vara naken här hemma och leka och lufta av sig lite ; )

Så söt hon är min älskade dotter ♥

Nej nu ska jag fortästta dricka mitt kaffe och sen mysa
ner mig riktigt ordentligt i soffan och kolla på Freaky Friday!

Hur ser eran kväll ut då?


Kommentarer
Postat av: hilea

Ja där e inte mycke skillnad;)



Har både en olympus 1030sw och en fujifilm z33wp

2009-09-19 @ 21:48:29
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0