Vaknat =D

God morgon god morgon...
Nu har jag vaknat till liv.
Gud va skönt det var att få sova hemma!
Usch man sover verkligen inte lika bra när man sover på jobbet...

Vaknade iaf med fetaste munsåret,
som vanligt.
Är så jävla trött på dom här munsåren...
USCH!!!



Idag är dagen kommen,
idag är det dagen med stort D.
Veronika - min bästis - är beräknad idag!
Ni kan ju gå in på hennes blogg och läsa tycker jag.
Veronika =D
Peppa henne och ge henne en massa tips om igångsättning hehe.!

Ne nu har Novalie vaknat...
Nu blir det lite lekdags!


Kommentarer
Postat av: emmelistt

du har chans att vara med på den headern som jag lade upp igår eftermiddag...men den första är utlottad

2009-09-27 @ 10:58:29
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0