Vad fort dagen har gått

Har jobbat hela dagen idag. Har natten också och får lägga mig om ca 1 timme. Dagen har verkligen gått snabbt tycker jag. Imorgon efter jag har slutat ska jag till forum och handla en present till min älskade savis;-) för på lördag har hon fest, och jag ska dit. Känner mig taggad och ser verkligen fram emot det. Men iaf, och efter forum ska jag hem och mysa med min älskade lilla familj där hemma. Saknar dom något otroligt mycket när jag har natten. Ne nu ska jag fortsätta jobba lite till. Och ett stort grattis igen till min älskade mamma. Jag älskar dig och saknar dig jätte mycket. Kommer knappt ihåg när jag träffade dig sist. Och självklart saknar jag lillebror och pappa också. Puss till er! GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0