Tadaaaaa.....

Kunde inte somna om imorse med Novalie.
Så vi följde med Karro och mathilda till Mathildas dagis.
Mathilda går där jag vill att Novalie ska börja,
så det var kul att få se hur det såg ut där inne.

Nu sover iaf Novalie.
Hon var helt slut och var på väg att
somna sittandes i vagnen när vi var precis utanför porten.
Så det vart att skynda sig upp och lägga henne i sängen innan hon deckade.

När Novalie har vaknat så blir det frukost.
Sen ska vi ner till banken och öppna ett konto till Novalie.
Hon har lite sparpengar här hemma som ska in på kontot
och sen ska vi börja föra över en viss summa varje månad till hennes konto.

Vid 13:00 blir det föräldragrupp nere på BVC.
Patrik ska följa med för första gången också.
Idag skulle vi prata om barns tänder tror jag det var.
Och det håller på till 15:00.

Imorgon jobbar jag igen efter 4 dagars ledighet.
Har en hel del att göra imrogon på jobbet.
Men det ska bli kul =)

Nu ska jag läsa bloggar och dricka upp mitt ljumna kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0