Snart avklarad

Yes snart är första dagen på jobbet avklarad. Eller jag har ju natten och ska sova på jobbet. Men får gå och lägga mig nu klockan tolv. Allting har gått jätte bra idag och det var kul att få träffa alla igen. Men det var och är mycket info som jag måste ta in. Aja nu har jag uppdaterat lite iaf. Hoppas detta kommer fram, för jag skriver från mobilen. Men det ser jag imorgon när jag kommer hem. Och imorgon får jag träffa mina älsklingar igen ;-). Nej nu ska jag titta på tv en stund innan jag går och lägger mig! God Natt.

Kommentarer
Postat av: Celina

Hoppas att det gick bra på jobbet! :)

2009-09-02 @ 21:24:17
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jo vi skulle få hembesök om vi ville, men jag valde att gå dit själv eftersom att vi inte kan vara hemma nu, dom håller på med korkmattorna i lägenheten så det är rätt så stökigt överallt med andra ord :)

Annars hade jag valt att ha hembesök första gången faktiskt!

Kram

2009-09-03 @ 07:04:38
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0