Slänger in ett litet inlägg ; )

Oj, känns som evigheter sen jag skrev sist.
Har fått en del kommentarer att det är tråkigt att jag har en blogg paus.
Men jag har verkligen ingen motivation just nu
och sen har jag ju börjat jobba igen och känner mig helt slut efter mina arbetspass!
Men nu slänger jag som sagt var in ett litet inlägg iaf ; )

Som sagt så har jag börjat jobba igen.
Hade natten tisdag till onsdag och arbetade kväll i torsdags!
Har vart helt slut sen dess.
Men det är grymt roligt att vara tillbaka på jobbet igen.
Och ännu mer roligt att komma hem till mina 2 älsklingar!

Jag har även fixat inbjudningskort till Novalies kalas.
Den 17e oktober så blir det "barnkalas"
och den 18e så blir det familj/släkt + Novalies gudföräldrar.
Så det ska bli kul att ha Novalies första kalas och se hur hon reagerar med så mycket
folk och att öppna presenter =)
Jag hoppas att alla kommer som vi kommer ett bjuda.
Det skulle ju vara riktigt kul...

Jaha vad har hänt mer då?!
Hmmm...

Igår bjöd vi karro och Kenta + 2 barn på middag.
Det vart lasagne och äppelpaj till efterrätt.
Jätte trevligt var det - som alltid ; )

Idag på dagen/eftermiddagen blir det att vara med familjen och kanske gå över till Veronika på fika.
Sen ikväll ska jag och Karro åka in till stan och hämta hennes plånbok från en kompis till mig som har den, efter att Karro glömde den i hans bil sen vi var ute sist!
Sen vet jag inte om vi tar en fika/öl inne i stan när vi ändå är där =)

Aja nu har ni fått lite uppdatering iaf!

Får se när nästa uppdatering kommer,
håll utkik ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0