Sitter här nu...

och väntar på att Patrik ska få Novalie att somna.
Sen ska vi äta middag och spela bingolotto.


Kom på att jag köpte en ansiktmaskigår,
så det ska jag unna mig själv lite senare ikväll.
En djuprengöring av ansiktet ; )


Om det finns ork lite senare så tänkte jag även
köra lite Bonniers Trafikskola på datorn också.
Måste ju börja plugga lite nu eftersom jag har börjat övningsköra!


I morgon är sista lediga dagen innan jag börjar jobba igen,
så det blir att ta det lugnt imorgon också så att jag inte blir sjukare...


Får se om det kommer nå mer inlägg senare!
Annars får ni ha en fortsatt trevlig kväll !


Kommentarer
Postat av: Therese- mamma till Alicia

Tack, det går bara bra med Alicia.

Hon sover jätte bra på nätterna och det är ju skönt! Och hon äter jätte bra också. Hon gör mig så himla glad :)

2009-09-20 @ 20:24:08
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0