på språng, på språng, på språng!

Så har det kännts idag!
Har vart på språng hela dagen...

Hade ett läkarbesök i fiskis vid 13:30 idag.
Det gick som jag ville och glad är jag över det.
Så nu får vi hoppas att det funkar på mig =)

Efter det vart det att hälsa på Novalies farmor.
Nadia och hennes lilla son Kayse kom förbi på en kaffe också.

Sen körde Novalies farmor hem oss.
Gick och handlade,
han vara hemma ca 20 minuter sen åkte jag iväg med Magnus och övningskörde.
Det gick bra...

Sen kom jag hem, åt lite middag.
Slappnade av i nån timme.
Sen gick jag över till Karro och drack kaffe och hon hjälpte mig lite,
med lite grejer...

Nu har jag äntligen kommit hem och kan slappna av ordentligt..

Imorgon jobbar jag igen.
har natten så börjar 13:00 och slutar 15:00 på lördag!

Dagens Bilder!...

  

  

Det var lite bilder på Novalie, Nadia & Kayse!

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0