Nu har jag övningskört!!!

Magnus kom till vändplan och hämtade upp mig...
Eller hämtade upp kan jag väl inte kalla det för
eftersom det var jag som fick börja köra redan hemifrån mig.

Så vi rullade på och jag lika stressad som vanligt.
jag blir alltid stressad när det är bilar omkring mig...
Men det gick bra och framåt =)

Vi körde runt i kummelnäs och vikingshill.
En massa små vägar plus att det var mörkt.
Så lite läskigt var det.
Sen tränade vi lite på start i uppförsbacke.
Och även det gick bra.
Som sagt, när jag kör bil så går det framåt.
men jag måste övervinna min rädsla för andra bilar och inte bli stressad.
Det är verkligen mitt mål så jag kan få det där körkortet någon gång...

Sen har jag även ringt
Veronika säkert 40 gånger idag HA HA...
Det är inte lätt att vara vän med mig...
Har tjatat om mina jävla papper och min handledarbok som jag inte hittat.
jag har verkligen vänt hemmet upp och ner men inte hittat det...
Och det är något som behövs när jag ska övningsköra med Magnus...
Veronika fick lida för det idag, stackarn...
Höggravid och får drass med en tjatig vän hehe ; )...
Ringde henne sista gången nu strax efter 21...
Då berättade jag att jag hade hittat den där jävla boken...
Det är min kära karl här hemma som hade slängt upp den i ett skåp i hallen.
Hur skulle jag veta att den låg där?!
Aja nu är den upphittad och hedanefter ska den ligga i Magnus och
Veronikas bil!

Förlåt Verra att jag bara ringt och vart tjatig ; )
Älskar dig... ♥

På tal om Veronika och höggravid...

Nu är det fan inte långt kvar.

Hon är ju beräknad den 27e September,
så det är bara ca 3 veckor kvar och max 5 veckor innan lill flickan är här i våra armar =)

Jag längtar något oerhört mycket efter att hon ska föda...

Min bästis ska bli mamma ♥

Ne nu ska jag kolla in fejjan lite sen ska jag glo på rosted på Berns eller vad den heter...

Sen blir det läggdags, börjar tidigare imorgon.

11:15 till 21:00

God natt


Kommentarer
Postat av: veronika

hehehe! du är rolig du gumman =D

Å jag längtar så mycket och jag är glad att jag har dig som glädjs med mig =) du är underbar!



Vi ska också kolla på berns grejjen på tv, verkar as kul ju! sov sött puss puss älskar dig!

2009-09-07 @ 22:01:39
Postat av: Celina

I know:) Jag sa ju det när ni var här sist för då hade hon den på sig :)

Krams

2009-09-08 @ 11:04:47
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0