Kläder till mamma?

Alltså till mig....
Måste försöka hitta ett par jeans och en cardigan.
Har ju bara en massa leggings här hemma efter sommaren.
Men nu börjar det bli kallt och jag vill ha jenas.

När Novalie har vaknat igen så ska vi ut på en liten promenad.
Så hon och Patrik kan få lite frisk luft eftersom dom var inne hela dagen igår.
Sen ska vi ner till centrum och handla lite på konsum,
så då tror jag att jag smiter in på Lindex lite snabbt och ser om jag hittar något...

Funderar på om jag ska baka bullar idag.
Det är till Novalies kalas men det är ju bra att ha lite framförhållning
så slipper jag göra det sen...
Får se om jag orkar, med tanke på att vi inte har sovit nått på hela natten...

Hoppas det blir en bättre kväll / natt idag!


Kommentarer
Postat av: kickan34

haha va fint/ coolt . har oxå sånt där rep på en lekplats i närheten där jag bor o brukar use it. typ oxå :)



men ja e ju bara 27 :D :D :P

2009-09-18 @ 20:43:16
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0