Ingen sömn...

Har knappt sovit någonting sen jag skrev sista inlägget.
Novalie vaknar titt som tätt och bara gråter.
Man känner sig så himla hjälplös.
Har pratat med sjukvårdupplysningen och dom sa att vi skulle
droppa i lite saltlösning i hennes näsa och hjälper inte det så skulle vi ringa igen.
Men Novalie ligger och sover just nu på Patriks mage
här i soffan så vi har inte kunnat gett henne dropparna ännu.
Själv har jag och Patrik gett upp att sova. 
Nu har vi en varsin kopp kaffe och sitter och kollar på Seinfeld.
Aja nog för mig just nu...
Vi får se hur denna natt/morgon slutar!

Kommentarer
Postat av: novalies mormor Lia

Usch då stackars er!!!! Hon kanske har ont i öronen??? Ring mig när ni vaknar för jag förmodar att ni ( kanske sover ) puss mamma.

2009-09-17 @ 09:20:43
Postat av: Celina

Såg att det lyste hos er där runt fyra då jag var uppe och precis ammat Julia. Hoppas att hon blir bättre snart, Julia är också lite slemmig :( Kram

2009-09-17 @ 12:13:25
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: S

Ojdå, fler som inte fick någon nattsömn:( Hoppas Novalie blir bättre snart. Jason har fått dagissjuka, host och snor. Men de är vell den tiden nu.



Kram från oss

2009-09-17 @ 14:15:52
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0