Ingen bra dag! Tur att man har sin underbara familj

Idag har jag verkligen inte mått bra alls.
Alldeles för lite sömn och allt kändes bara allmänt fel.
Var deppig ett tag på dan men efter att jag fick vila ut så kändes det lite bättre.
Jag sov mellan 16-19, var som sagt helt slut efter natten och morgonen.

Men nu sitter jag här,
hyffsat pigg och glor lite på tv.

Imorgon börjar jag jobba igen efter 5 dagars ledighet.
Ska bli kul och komma till jobbet igen!


Ja jusste, ett bra samtal fick jag idag från Familjetorget.
Vi hade som sagt beställt en bilbarnstol till Novalie.
Vanliga priset på den var 2490:-,
men dom hade tydligen rabatt på den och om dom hade någon kvar så skulle den kosta 1890:-
Dom ringde iaf idag och berättade att den fanns inne och att vi skulle betala 1890:-.
Då ifrågasatte jag dom varför exakt samma bilbarnstol kostade 1790:- på barnenshus?!
Hon bad mig vänta lite och efter en liten stund så sa hon att vi kunde få den för 1790:- =)
Eftersom vi handlar så mycket nere på familjetorget... så TACK TACK...
Från 2490:- ner till 1790:-, där tjänade vi 700:- ; )


Snart börjar Roast på Berns...
Ska bli kul!



ALWAYS AND FOREVER!   ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför köpte ni den inte bara från Barnenshus då?

2009-09-22 @ 08:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0