Imorgon gäller det!

Hemma igen efter ett arbetspass =)
Skulle sluta 22 men tog ut 1 timmes komp så kom hem runt 21.

Sitter och kollar på idol.
Tycker att det är ett klockrent program,
speciellt i början då det är så många tabbar HA HA...

Imorgon är jag ledig.
Har ett läkarbesök i fiskis 13:30
Och jag HOPPAS att det går igenom som jag vill.
Behöver verkligen det stödet...
Så nu håller jag tummarna och hoppas på det bästa!

Sen på fredag så har jag natten igen på jobbet...

Tänkte ta igen lite bloggläsning nu.


Självklart så bjuder jag på lite bilder på min vackra dotter ♥

 


Kommentarer
Postat av: Therese- mamma till Alicia

Hello tjejen! Hoppas du mår toppen och att det går bra att jobba.

Varför har du läkarbesök i fiskis när du bor i Orminge? Tänkte bara eftersom att det är ju en rätt så bra resväg dit.

Kram

2009-09-10 @ 10:40:11
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese- mamma till Alicia

Men gumman då, du behöver inte bertätta om det är en privatsak! Jag förstår om du vill hålla det för dig själv. Jag finns här i allafall om det skulle vara nåt! :)

Kram

2009-09-10 @ 10:49:45
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0