Imorgon är det en ny dag!

Ska snart börja avrunda kvällen.
Imorgon bitti är det jag som har min älskade dotter.
Så Patrik kan få lite sovmorgon.

har fortfarande lite ont i halsen men börjar känna mig bättre...

Nu på kvällen så har jag suttit och skrivit ner allt som jag och Patrik vill köpa hem från IKEA.
Satt även och räkna ut ungefär hur mycket det skulle kosta och kom fram till ca 11000:-
hehe ja, det kostar om man vill ha grejer...
Men nog fixar vi allt detta ; )

Ne tänker inte fortsätta skriva mer,
då blir det bara en massa gagga haha...

God natt ♥

 

 

Jag vet att du är avundsjuk på mig!

I'm so fucking BETTER than you are ; )


Kommentarer
Postat av: Hilea

Tack så jättemycke=)

2009-09-21 @ 01:01:02
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: lahega

Höras å synas, jo tack!!

2009-09-21 @ 09:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0