Glad

Känner mig riktigt glad idag. Vet inte varför men skönt är det iaf. Är på jobbet nu och har hållt igång sen jag började. Nu har jag tagit mig en 5 minutare ;-) har sökt lite semester till jul och hoppas på att jag får det. Denna jul ska vi fira i malmköping tillsammans med novalies mormor, morfar och morbror! Ska bli trevligt och jag längtar. Fan, känns sjukt att man sitter och tänker och planerar inför julen. Men den är som sagt inte så långt bort längre. Längtar till julen, och det blir novalies andra jul men denna är hon mer medveten om :-)

Kommentarer
Postat av: veronika

Vad glad jag blir att du är glad gumman =D

love you!

2009-09-15 @ 16:25:25
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: STYLEBYSTARSKLÄNNING TILL SALU - OANVÄND&BILLIGT

söta barn! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0