....










♦ Att jag har munsår säkert 100 gånger per år.

Så fort jag blir stressad och mår lite dåligt så ploppar det upp en massa munsår...

I fucking hate IT!


♦ Att min morbror P är en föredetta "värsting" och har kostat samhället ca 50 miljoner kronor.
Han är idag en 2 barnspappa och lycklig. Han håller även på att skriva en bok om sitt liv som kommer att släppas någon gång i vår 2010. Hans hemsida kan ni besöka
HÄR och känner ni att ni behöver hjälp eller råd så tveka inte på att höra av er till honom, han är toppen! ♥

♦ Att jag älskar duntäcken.

Brukar sova med mitt duntäcke året runt.

Men i somras så bestämde jag mig för att ta ett litet tunnare täcke eftersom att det var så varmt.

Men nu när det har blivit kallar och elementen inte är påsatta ännu så har jag bytt tillbaka till mitt duntäcke.

Gissa om jag njuter HA HA ; )


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

mina munsår färsvann när jag skaffade hund... det e något i deras saliv..

2009-09-17 @ 13:49:45
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: tinkerbellan

man får ju en o annan puss då o då av henne. haha

2009-09-17 @ 17:44:08
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0