Deckade!

God Kväll =)
Idag har det inte vart mycket bloggande förutom imorse innan jobbet.
Jag jobbade som sagt mellan 8-15.
Efter det så mötte jag Patrik och Novalie på Ica maxi.
Vi köpte ytterligare 2 gardiner till, till vardagsrummet.
Så nu är jag nöjd.
Men nu är det för mörkt att ta kort så jag få ta imorgon istället!

När vi kom hem så vart det middag, bada Novalie m.m.
Sen gick jag ut på en rask promenad själv och lyssnade på hög musik.
När jag kom hem så skulle jag bara sätta mig och vila lite i fotäljen,
men somnade och vaknade nu strax efter 21.

Har iaf duschat nu och ska ta mig en liten kopp kaffe!
Är helt slut, men ska nog inte krypa till kojs ännu...

Ne usch va jag längtar tills vi köper en ny digital kamera.
Det känns helt värdelöst här i bloggen nu när det är så lite bilder...

Men som sagt, när kamera finns så kommer de mer bilder!
Ni får stå ut så länge ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0