Dags att sova men först ett inlägg

Har som sagt natten i natt. Har vart en ganska lugn men ändå jobbig dag. Lite irritation men det gick över sen. Ingen är ju perfekt! Imorgon funderar jag på om jag ska börja med det som jag och läkaren kom överens om. Har läst ganska mycket om det och vart lite nojig först men jag tror jag gör ett försök iaf. Sen har jag även hittat ett par skor som jag vill ha, förut skrev jag om att jag ville ha uggs. Men eftersom dom inte håller för snö, blask och regn så är dom inte värda pengarna. Så nu har jag hittat på h&m s barn avdelning ett par jätte söta fake uggs liknande saker. Och dom kostar bara 149 kr, bra va;-) gäller att vara ekonomisk haha. Nej nu vart det alldeles för långt inlägg tycker jag. Speciellt när man bloggar från mobilen. Känns som att jag har skrivit en evighet! Hoppas detta inlägg syns nu också! God natt alla och sov gott ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0