BedTime...

är det snart för min del.
Har en hel del att göra imorgon.
Vid 10 ska jag ner till leksaksaffären för att hämta Novalies fotölj som har kommit
och sen vidare till familjetorget och hämta Novalies nya bilbarnstol =)

Sen ska jag följa med Karro och mathilda till barnenshus
för att sedan gå och jobba klockan 13:00.
Fullt upp men det är bara roliga grejer imorgon!

Har suttit nu kanske i 1 timme och pluggat lite teori på bonniers trafikskola
på datorn...
Provade att göra teoriprovet för skoj skull.
Jag fick 50 av 70 rätt.
Och för att bli godkänd så måste man ha 52 hehe...
Men men det är ju alltid en bit på vägen ; )

Ska snart lägga mig och kolla på tv en stund för att varva ner lite innan läggdags!
men först en bild på min helt underbara och söta dotter

 


Kommentarer
Postat av: emmelist

vad roligt att du vill vara med :D lägg gärna till mig på bloglovin så missar du aldrig dessa tävlingar :D



Kram och lycka till!

2009-09-24 @ 22:50:30
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

GRATTIS! DU ÄR EN UTAV FINALISTERNA!



BARA ATT RAGGA RÖSTER UTA TUSAN NU!! :D



Kram och lycka till!

2009-09-25 @ 02:02:21
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0