Beautiful Children

Somnade 1 timme när jag skulle lägga Novalie.
Men nu sover hon och jag har vaknat =)

Har ätit lite korvsoppa och sitter nu och dricker kaffe
och små tittar på svenska hollywood fruar...

Har också laddat upp bilderna från när Jonna och Adrian var här =)




Sen har vi en bild på den vackraste gravida kvinnan jag känner ♥

Nu är det inte långt kvar,
sitter spänt och väntar på att ett samtal ska komma om att det är dags.
BF+1 idag =)



Sen har Novalie gjort sig illa idag.
Det såg riktigt hemsk ut.
Jag satt i fotöljen och hörde att Novalie var i hallen.
Hon sprang från hallen ut till köket,
snubblar och flyger med ansiktet rätt in i sin matstol.
Usch va hemskt det såg ut...
Men det gick bra,
lite röd vart hon där hon slog i...

Min lilla ÄLSKLING ♥


Kommentarer
Postat av: veronika

My good! Nu när man ser sig själv på bild ser man verkligen hur mycket man har gått upp! kolla in handen... haha! jaja det där tar vi sen.... det var roligt att träffa er idag! puss gumman

2009-09-28 @ 21:45:39
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: Jonna och Adrian

Åhhh lilla söta Novalie... Vart märken som fortfarande är kvar =(

Tack för idag =) Jättekul var det.. Måste vi göra om snart och inte om typ 3 månader =)

Ge Novalie en kram från Adrian <3



Kram på er =)

2009-09-28 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0