Barnens Hus

Patrik försökte få Novalie att vila en stund.
Men det ville hon inte.

Så vi tänkte att vi åker till Barnens hus och kollar lite.
Det ligger precis vid mitt jobb,
så det blir nära för mig sen när jag väl börjar...


Svar till en anonym!
För det första så vill jag bara säga att det skulle underlätta
en del om du hade en egen blogg eller mejl som jag akn svara
till istället för att skriva svaret i ett inlägg.
Men nu blir det i ett inlägg ändå ; )

Vi hade bokat bilstolen redan på familjetorget och lagt en handpenning på 200 kr
och efter det så såg jag priset på samma bilbarnstol på barnens hus.
Så därför kunde jag inte göra så mycket åt saken!
Men som tur var så fick vi ju ner priset till samma ändå =)

Nu ska vi börja röra oss!
Hoppas ni alla får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: veronika

vi ska ha kvar den tills senare, den vi har i sovrummet är mycket mindre och kommer att användas första halvåret. puss

2009-09-22 @ 14:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0