Arbetskvinna + småbarns mamma!

Det är vad jag är from idag =)

Börjar som sagt jobba klockan 13:00
så ska åka om ca 1 timme.

Det känns fortfarande jobbigt att lämna Patrik och Novalie,
men som jag sa tidigare så kommer det att gå bra...

Men dagen kommer inte börja så bra som jag trodde
eftersom 1 är sjuk fick jag veta.
Men det är bara att ta fram arbetskvinnan Emma så kommer allting att gå galant...

Detta blir det sista inlägget innan jag åker iväg.
Får se om det blir något senare ikväll eller nått.
har ju fixat internet på mobilen hehe ; )


Kram

Önska mig lycka till ♥


  

Känns som att det var igår vi
fick våran fina Novalie till världen!

Kommentarer
Postat av: S

Lycka till! De kommer gå bra:)

2009-09-02 @ 19:50:05
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0