Vart tog den vägen?

Alltså min blogglust!

Har ingen lust alls att blogga.
Finns liksom så mycket mer roligare än detta.

Men nu har jag gett mig fan på att få in ett inlägg idag iaf!

Igår hade vi iaf en hemma fest.
Novalie sov hemma hos sin farmor.


Festen vart riktigt lyckad.
Och ni som har mig på facebook kan se festbilderna ; )
Riktigt ägda bilder ; )


Idag har dagen vart seg men jag har ändå mått hyffsat bra.
Vart överlycklig när Novalie kom hem.
Har saknat henne riktigt mycket.



Novalie var så rolig tidigare idag.
Hon lekte så fint med sin bil,
men sen när hon skulle bära den så vart hon jätte ledsen.
Tror inte riktigt att det gick som hon ville.
Tempramentet har hon nog garanterat ärvt från mig HA HA!



Novalie hade på sig sin nya tröja som jag köpt till henne.
Hon var riktigt fin i den.
Fast iofs är hon fin i allt.



Sen efter hon ätit välling så skulle hon resa på sig.
Hon bara gled och gled hela tiden.
Hon såg ut som Bambi på hal is ; )

Min älskade bebis!
Hon är verkligen mitt allt ♥


Så nu har jag uppdaterat lite iaf!


kan ju iofs bjuda på nån bild från festen ; )

  


Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Snygg du var :)

Ja jag har ju det. Nu är det drygt 1 ½ vecka sen och jag mår huuur bra som helst faktiskt.

Första tiden var man ju öm och kände sig dåsig men nu är det som att jag inte har gjort något :)

Supernöjd är jag också. Har före- och efterbilder på datorn men har typ valt att inte lägga upp några.

Kanske gör det sen :) får se



Ha det!

2009-11-02 @ 19:36:47
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0