Trötter......

Tre olika måltider vid ett och samma matbord.
Novalie åt fiskbullar i hummersås med potatismos,
Patrik åt potatismos med falukorv
och jag åt en wok som blev över då Jonna och jag rörde ihop något tidigare idag.
Gott var det och det var extra kul att Novalie gillade fiskbullarna =)


Efter maten så bestämde vi oss för att ta en liten kvällspromenad,
vi kom inte långt först Novalie började somna till sittandes i vagnen,
så det vart bara och vända och springa till pressbyrån,
köpa det vi skulle och hem igen.
och hela vägen fick vi prata, sjunga, kittla m.m. på Novalie så att hon
skulle hålla sig vaken tills vi kom hem...


Nu sover hos som en ljuvlig prinsessa i sin säng!

Själv sitter man framför dumburken och glor
och dricker en varm kopp kaffe...


Klockan 21:00 är det premiär för grannfejden,
ska sitta och små kika på den tänkte jag.
Det är så kul när det blir lite action och dom bråkar haha!


Och sen blir det Roast på Berns och det är Markoolio ikväll,
så det ska bli skoj!


Ne nu ska jag glo runt lite.
Får se om jag kommer på nå mer och skriva om sen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Okej, lägger ner kameran i väskan på en gång ;)

2009-10-19 @ 19:55:51
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0