Tjejkväll =)

God Morgon bloggen!
Trodde inte jag skulle blogga men
känner att jag nog vill kasta in ett inägg iaf ; )


Har jobbat natten och gick upp här nu vid 07:00
Vi har sovande jour ifall ni undrar.


Sitter med min morgon kaffe och glor runt på nätet lite
innan alla arbetssysslor ska göras.


Igår hade jag anordnat en tjejkväll här på boendet.
Det var jag och 4 boenden.
Vi gjorde ansiktsmask, målade naglarna och åt en massa snacks!
Jag hade någon chokladmask.
Den luktade ljuvligt men var ganska så svår att få bort.
Måste ju bjuda på en bild ; )




Yes, så såg man ut igår.
Visst e man snygg haha!

Men men.
Tjejkvällen vart iaf lyckad och riktigt trevlig.


Idag ska Patrik och Novalie komma till mitt jobb innan jag slutar.
Och tillsammans så promenerar vi till forum sen för att köpa nya skor till Novalie.


Hennes fötter växer så det knakar.
Stackars henne, hon har ärvt Patriks fötter.
Han har storlek 44 och jag har 38.
Så hon får väl minst 40 säkert....
Ne då det kanske hon inte får men det lär väl Patrik få
höra i sånt fall sen när Novalie har blivit tonåring och har
storlek 40 + i skor hehe.
Det är väl ingen tjej som vill ha stora fötter ; )

Ja ja, men så ser den här dagen ut iaf.
Sen blir det hem och mysa med mina lilla familj.
För imorgon jobbar jag natten igen!


Ne nu ska jag fixa lite här på jobbet.
Hörs senare =)=)=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Gumman, vad ska ni ha för party på fredag?

2009-10-25 @ 22:17:03
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0