Sötaste Tvillingarna!

Hej Hopp!
Nu kommer det äntligen ett efterlängtat inlägg ; )
Hoppas allt är bra med er därute.
Med mig är det bara bra,
njuter av ledigheten och ska parta imorgon =)
Funny Funny ; )

Jaha, tänkte berätta lite om min dag idag.
Har vart på Lindex idag SJÄLV!
Provade hela affären men kom bara ut med ett par jeans.
Men det var hur snygga jeans som helst så det var bara kul.

Träffade sen Rebecca i centrum.
Vi hade bestämt att ses idag,
så det var riktigt skoj att äntligen få träffa henne och hennes två veckors gamla tvilling döttrar.
Dom var hur söta och underbara som helst!
Och självklart vart det en massa kort...

Jag hoppas att jag har skrivit rätt namn vid rätt bebis ; )
Men det var ganska lätt och skilja på dom när dom var här,
med tanke på att Sofia väger 1 kg mer än Svea.
Så hon var ju lite större än sin syster...
Men dom var iaf grymt söta och snosa på dom fick man också!


Sen kom även Karro och mathilda över.

Barnen lekte en stund.
Sen satte Patrik igång med middagen.
Novalies farmor kom över på middag.
Så vi har haft fullt upp idag...

Men nu har iaf alla gått och Novalie sover så sött.
Snart ska jag och Patrik lägga oss i soffan och kolla på The proposal med Sandra Bullock.
Äntligen ska jag få se den filmen...


Ne men ni får ha det så bra!
Nu blir det en rök och sen film ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har skrivit rätt namn vid rätt bebis.. du har verkligen gjort de fint med alla bilder på bebisarna.. Novalie har blivit så stor.. shit hon går ju.. tiden går också.. tack för idag gumman, puss o kram

2009-10-02 @ 21:04:42
Postat av: carro

åååhh vilka otroligt söta barn du har på din blogg, helt bedårande allihopa :) Men för att göra Novalie rättvisa, så är ju hon sååå sjukt söt och jag bara avgudar ditt barn,min lillagosunge! Och alla andra små skitisar har ju emilia-gener.. haha.. kul att du tittar in här också ibland :P

2009-10-02 @ 21:18:29
URL: http://wheniwasblinde.blogspot.com
Postat av: veronika

va roligt med uppdatering =D

Saknar dig gumman, får ta å träffas snart (lättare sagt än gjort) hehe puss

2009-10-02 @ 21:59:14
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: Dina

Vad gulligt att du satt ett hårspänne i den "hårfagra" Novalies hår...! :-)

Jag fick flaschback till när AnnaMaria var i hennes ålder, hon hade ännu mindre hår, såg ut som farbror Fester i familjen Addams faktiskt, men jag envisades med att ha hlämmor i hennes "hår". Det var nästan att man fick nita fast dem.

2009-10-04 @ 12:16:59
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0