Snart är denna dag slut!

Åh vilken dag det har varit...
Har haft natten och slutade 15:00.
Vart upphämtad av mamma och company från jobbet.
Åkte hem till mig/oss och började lasta av alla grejer.

Sen har vi alla hållt på och fixa och trixa här hemma.
Jag och mamma möblerade om Novalies rum 3 gånger HA HA
Men nu är jag nöjd för nu har Novalie en stor lek yta.
Och det tyckte jag var viktigt.

Har egentligen inget speciellt att skriva.
Har fullt upp just nu, att vara mamma, sambo, arbetskamrat som gör ett bra jobb, planerare, m.m.
Så det är en hel del!

Snart är ju Novalies kalas också.
Ser fram emot det jätte mycket!
Att få se min dotter hyllas för sin födelse och att hon blir 1 år.
Min älskade PRINSESSA!
Hon är verkligen mitt allt ♥

Ne nu ska jag mysa ner mig i soffan och glo på tv en stund.

Imorgon blir det att sova ut, forum, städa m.m!

Nu till bilder...

Novalies rum.
Det är halvklart.
Fattas lite små detaljer =)




Nya sängen!

Måste bara köpa madrass till den och sen hänga upp "himmelgrejen"

Sen är den klar =)

Jag älskar verkligen Novalies rum.

Det är så himla mysigt!



Har suddat ut min mammas ansikte eftersom hon aldrig vill vara med på bild.
Hehe,,,, mamma du är jätte vacker ♥

Ja jusste.

Min mamma fick sin present idag eftersom hon fyllde år den 29e september.

Glömde ta kort på den.

Men det var ett jätte fint foto på mig och Novalie,

som var på ett slags tyg....

Grymt fint =)

ne god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0