Semesterdag!

Usch vilken natt det har varit...

Min morbror ringde mig igår kväll strax innan 21 och
berättade att morfar hade åkt in med ambulans till SÖS.
Självklart vart jag orolig och ville med in och se vad som händer...
Han börjar ju närmare sig dom äldre åren så man trodde ju det värsta...
Efter många långa timmar på akuten så blev han äntligen släppt hem.
Så jag kom hem vid ca 03:30 inatt.
Helt slut var jag och har vart riktigt off hela dagen idag.

Skulle egentligen ha jobbat 13-21 idag
men ringde jobbet och berättade som det var,
så gruppchefen tyckte att jag kunde ta ut en semesterdag
så jag inte skulle förlora en massa pengar på att ta en karensdag!


Så idag har jag vart hemma och sovit en massa...



När jag äntligen vaknade till liv så vart det en promenad med min älskade familj.
Novalie gick jätte mycket och tyckte det var riktigt kul.
Hon är så söt när hon går runt i sin röda overall.....

Vi gick iaf ner till centrum,
hämtade ut lite grejer från apoteket.
Kikade in på Lindex också som har fått in grymt snygga röda linnen.
Jag är helt förälskad och kommer säkert köpa dom när det är löning nästa måndag =)
I just loved it.

Lindex Shop Online - Linne
Lindex Shop Online - Topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0