Mycket jobb, njuta nu!

Halloj!!!!!!!!!

Äntligen har jag lite tid över till bloggen =)
Jobbade 8-15 idag.
Skönt med ett dag pass.
Har ju bara det 1 gång i månaden.
Annars är det bara kvällar och nätter.

Tackade även JA till ett extra pass på jobbet.
Så nu kommer jag att jobba:
Fredag till Lördag
Söndag till Måndag
Tisdag till Onsdag
och Torsdag kväll.
Så det blir 3 jourpass på ganska så kort tid.
men det är extra pengar ; )

Imorgon är jag iaf ledig.
men har en hel del att göra.
10:30 är det bvc + läkarbesök för Novalie
11:15 är det läkarbesök för mig
11:30 åker jag och Pia till Ikea och ska fixa en grej
Sen blir det hem igen och ta det lugnt en stund
för att sedan åka hela familjen till IKEA och shoppa lite ; )

Så ser våran dag ut imorgon.

Ne nu blir det lite bilder.
patrik har tagit jätte fina bilder på Novalie idag
när dom var ute och promenerade!






Ne nu ska jag och älsklingen gå igenom lite grejer som vi ska köpa från IKEA imorgon.

Får se om det blir nå mer uppdatering senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0