Mammas älsklings tjej

Idag har det vart en ganska så seg dag.
Kan ju bero på att man drack lite alkohol igår,
men det vart ju inte sent för mig iaf,
var hemma strax efter 23:00

Men dagen har iaf vart seg.
Novalie och jag sov i 2 timmar idag mitt på dagen,
riktigt skönt var det...

Har även vart på middag hemma hos Karro och Kenta.
Vart bjudna på kött med kantarellsås och potatis,
riktigt gott var det!

Har tagit en del bilder idag också.
Så nu blir det bilder!



 


Kom på idag att Novalie hade ju fått en jacka från Paula (mina kusiners mamma)
som hon hade köpt från New York när hon var där.
Så den invigde vi idag.
Hur söt som helst på Novalie!



 

 

Gud va jag skrattade åt Novalie när hon envisades
med att kliva upp i sin "lära gå vagn" och att hon
sedan inte kunde komma ur den ordentligt.
Hon vart ganska så arg eftersom vi inte hjälpte henne.
Ni ser ju på bilden längst ner till vänster att hon inte ser så glad ut!
Sötnosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0