Mamma & Lillebror

Igår kom min mamma och lillenror till sthlm.
Dom har sovit över hos oss.
Mamma åker hem idag,
men lillebror ska vara i sthlm hela veckan.
Men han sover bara hos oss till imrogon.
Sen ska han vidare till våran morbror Patrik.

Det har vart en ganska dålig uppdatering här i bloggen.
Det beror på att jag har tagit extra pass på jobbet
och har jobbat ända sen i fredags.
Har natten för tredje gången idag.
Börjar 15:00 idag och slutar 15:00 imorgon.
Sen jobbar jag 13-22 på torsdag.
Men sen så är jag ledig fre, lör, sön, mån =)

Nu till bilder!

Så här hittade jag Novalie

när hon skulle hämta sin docka "BI BI"


Novalie tittar på film med sin morbror ♥



Avslutar med en bild på 4 generationer ; )


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Har ínte varit här på ett tag men ska läsa ikapp mig lite nu! önskar en riktigt fin helg :)

2009-10-30 @ 21:32:19
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0