Känner mig inte levande!

Usch, har riktigt ont i huvudet och världens värk i munnen.
En visdomstand är på väg upp och mosar mitt tandkött!
Svårt att förklara med skit ont gör det....

Aja skulle inte klaga i detta inlägg utan mer visa vad vi har handlat idag =)
Jag och min lilla familj åkte in till forum för att hitta en vinter overall och mössa till Novalie.
Vi hittade en jätte fin på Polarn O Pyret.
Dyr affär men bra grejer!
Hittade iaf en röd overall och en mössa som hörde till.
Overallen kostade 895:-
Och mössan 195:-
Så sammanlagt gick det på 1090:-...
INTE BILLIGT!
Men vad gör man, hon behöver ju detta!


Sen åt vi lunch på forum också.

Nu har vi äntligen kommit hem.
Druckit lite kaffe och bytt om till myskläder.

Patrik håller på och lägger Novalie just nu,
jag ska också ta och krypa ner alldeles strax!

Men först lite bilder såklart!








Men vi höres senare =)
Tjooo så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0