IKEA idag!

Idag har vi som sagt haft fullt upp.
Trodde ju att Novalie skulle ha läkarbesök efter bvc- vägning och mätning,
men ack så fel jag hade, det var ju vaccination...
Lika jobbigt varje gång är det.
Tycker ju så synd om min älskade dotter när hon får ont.
Denna gång fick hon iaf sitta i mitt knä när hon skulle få vaccinationen,
eftersom hon har blivit så stor...

Nu har vi inte fått nå mer tider till BVC.
Utan bvc hör av sig när Novalie blir 1½år.
Då blir det vaccination igen.

Aja har iaf vart på IKEA idag.
Vart shopping och vi handlade lite smått och gott =)
Älskar verkligen IKEA...

Ne nu orkar jag inte skriva mer.
Lite bilder bara!



Måste ju bara bjuda på mig själv lite.
Så grymt fula mössor jag hittade på Barnens IKEA HA HA!


Kommentarer
Postat av: Jonna och Adrian

Halloj...



Trodde du visste =) Men kan ta och berätta när vi ses..

Hmm ska kolla med morsan om hon kan vara med hunden så kollar jag med syrran om hon kan ta Adrian, det borde fixa sig.. Men ska vi säga Fredag? Äsch eller ni får bestämma =)



Pussss

2009-10-23 @ 08:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0