Gissa vilka som kom på besök idag?!

Jo, min mamma och lillebror =)
Det var över 2 månader sen vi sågs sist.
Så det var riktigt kul att dom kom.
Har saknat dom jätte mycket och äntligen fick vi träffa dom ♥


Sen var det ju kul för Novalie också.

Att äntligen få träffa morbror och mormor,

nu fattas bara morfar, men han ser vi när Novalie fyller år =)


Det vart lite shopping ute i Mölnvik.


Sen åkte vi tillbaka hem till mig och då kom även Veronika (bästis)

över på en fika.

Hon har gått över 8 dagar idag.

Hoppas lill tjejen vill titta ut snart.

Längtar ju jätte mycket ♥



Nu till bilder!









Jaha imorgon är det jobb igen.
13-21 så det är skönt att bara jobba kväll.
Natten har jag igen på fredag!



Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på tv!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv för igår! Det blev ju en heldag :)



Vi hörs senare!



Puss puss

2009-10-06 @ 09:24:34
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/
Postat av: Dina

Du är en kopia av din mamma! :-)

2009-10-06 @ 12:43:42
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0