Frid Och Fröjd

Äntligen är denna dag snart slut.
Saknar Novalie jätte mycket,
fast jag vet att hon kommer hem imorgon.
Mammas lilla älskling ♥



Idag har det som sagt varit fullt upp här hemma.

Men nu har vi en diskmaskin =)

Kan vara skönt,

men känner faktiskt att det kan vara skönt ibland att diska för hand.

Men men, diskmaskinen kan man ju använda när man bjudit folk på middag m.m.



Vi har även vart och handlat idag på Willys.

Vi handlade det sista till Novalies kalas.

Så imorgon ska jag och Patrik baka de sista bullarna

och börja med alla tårtbottnar.

Vi ska även till bvc på information från folktandvården,

när det gäller barn!



Äntligen har jag fått träffa min bästis dotter Emilia.

Hon är så ljuvlig.

Jag bara ÄLSKAR henne.

Så fin....

Jag tycker att hon påminner om snövit!

Mörkt hår och röda läppar.

Så himla fiiiiin!



Tänkte bjuda på bilder från besöket hemma hos Familjen Erdner ♥


















Ni är verkligen en fin familj!

Och jag är så glad att jag har er som gudföräldrar till min dotter,

och att ni kommer att finnas i mitt liv tills jag kolavippar ; )

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Åh sååå fin hon är! : )

2009-10-16 @ 09:54:21
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0