En mycket lyckad dag!

oj oj oj så trött och seg man är nu.
Det är inte lätt att ha ett barnkalas.
Men gud så roligt och trevligt det var!
Det var verkligen kul att nästan alla kom förutom 1 som var bjuden.

Folket började iaf ramla in vid 14:00 tiden.
barnen lekte ca 1 timme sen vart det tårta dags.
Det gick inte så bra för Novalie att blåsa ut ljuset,
men som tur var så har hon världens bästa pappa som hjälpte henne ♥

Dom som kom till kalaset var

♦ Nadia & Kayse
♦Miretta
♦Sussie & Theodor
♦Celina & Stefan & Julia
♦Karro & Kenta & Mathilda & Emilia

Så vi vart ett par stycken =)

Det var som sagt otroligt trevligt.

Ja jusste jag får ju inte glömma att berätta om karros tabbe haha.
Som sagt när det var tårta dags så skulle Karro hälla upp saft till Novalie.
Hon står ovanför mathilda och ska precis hälla,
då locket på saft kannan lossnar och iskall saft rinner ut över HELA Mathilda.
Stackare, men det gick ganska bra ändå.
Mathilda var så inne i sin tårtbit så hon reagerade
inte så mycket på det som man trodde att hon skulle göra.
Aja det är något man kommer att komma ihåg
och det är väl dags att börja "jävlas" med Karro redan nu ; )

Ne nu kommer dagens bilder.
Det är ganska många.
Men titta och njut ; )











Nu till alla presenter som Novalie har fått idag.
Och som ni såg på korten ovan så har Novalie fått sina presenter från mig och Patrik redan idag,
fast hon fyller på måndag.
Men från oss fick hon iaf 4 Teletubbies filmer, 6 badankor och sin rosa skinn fotölj =)








Så där......
Snart är det dags för både mig och Patrik att börja avrunda denna kväll.
Imorgon är det kalas igen för Novalie.
Fast då är det hela tjocka släkten som kommer =)


God Natt!

Och tack igen till alla vänner som kom idag ♥


Kommentarer
Postat av: Dina

Jag antar att den som hade mest kul var Miretta! :-)

2009-10-17 @ 22:33:42
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

åh vilken fin fotölj vart har ni köpt den samt badankorna?? /Amanda

2009-10-17 @ 22:47:18
Postat av: carro

haha skit på dig... det var ju din kanna som va cp! haha... men det var ett välförjänt bad när hon kom hem, hela ungen va kladdig :P

2009-10-18 @ 08:19:01
URL: http://wheniwasblinde.blogspot.com
Postat av: Jonna och Adrian

Usch vad hemskt jag känner mig..

Blir lite besviken på mig själv då du skriver att alla kom forutom 1 som var bjuden..

Skulle kanske ha flyttat Adrians kalas...



Kram

2009-10-18 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0