Barnkalas

Idag ska Novalie ha kalas för sina vänner.
Novalie fyller ju som sagt 1 år på Måndag.
Men vi har delat upp allt,
så idag är det barnkalas och imorgon kommer släkten och firar Novalie.


Igår höll jag och Patrik på och fixa och dona fram till midnatt.
Riktigt trött var jag,
och är fortfarande.
Skulle lugnt kunna gå och lägga mig i några timmar till. hehe!


Men klockan 14 kommer gästerna så nu snart ska vi sätta igång med tårtorna.


Om jag orkar så kommer det en uppdatering ikväll från kalaset.
Men jag lovar inget :P







Novalie kom hem igår i samma veva som jag och Patrik höll på att blåsa upp ballonger.
Novalie uppskattade dom jätte mycket och tyckte det var kul.
Hon hade sönder 2 eller 3 stycken men rädd vart hon inte iaf.. skönt!




Novalie vaknade igår kväll strax innan 22.
Somna om ville hon inte men rensa och sortera skor skulle hon allt göra!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0