Ännu ett lyckat kalas!

Jaha nu är alla kalas slut.
Eller inte riktigt,
för Novalies farfar, Jonna och Adrian kommer idag också.

Och det är ju idag som Novalie fyller 1 år.
Så det ska bli kul att dom kommer.

Men igår hade vi iaf hela släkten här,
eller nästan alla förutom Novalies farfar som kommer idag!

Det gick jätte bra igår och Novalie fick en massa presenter!


Det hon fick var:

♦Leksaker
♦Kläder
♦Presentkort på IKEA (till hennes madrass till sängen)
♦Mixfond som hennes morfar kommer spara körkortspengar i
♦En Hello Kitty våningssäng till dockor (den kommer att komma med posten, men hon fick en bild på den igår/ av sina gudföräldrar!

Jag tror jag har fått med det mesta,
det kommer bilder på allt iaf =)

Nu kommer bilderna!


























Och nu till alla FINA presenter ♥
















Ja hörrni,
Som sagt så var allt riktigt lyckat igår också.
Och tack till er alla som kom igår och ville fira Novalies dag =)
Älskar er alla  ♥


Kommentarer
Postat av: Therese-mamma till Alicia

Haha, ja hon är verkligen vidrig!

Jag tog bort hennes kommentarer ifrån min blogg, skulle fan ha sparat dom nu så du kunde ha läst hur jävla barnslig hon är! Men du kan gå in här på hennes blogg www.vitvablirtre.blogg.se och läsa några kommentarer där vi samtalar och inlägget som hon har skrivit heter "Give me a break".

Hon skrev även igår att jag var psycho och trögfattad! Du hör ju själv vilken barnrumpa hon är :) Gå in där och läs så kan du se själv!

Fina bilder från kalaset! :)

Jo vi ska träffas snart! Ja det var hundra år sen.. hihi ;)

Kram

2009-10-19 @ 13:20:29
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack snälla ni för att moster fick vara med och fira ;).



Puss

2009-10-19 @ 16:17:07
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0