16:01

Förra året vid den här tiden låg jag och krystade.
Ganska häftigt när man tänker tillbaka på hur det var.
Och klockan 16:01 tittade Novalie ut ♥


Nu har iaf Jonna och Adrian varit här.

Även Therese men nu har dom åkt...


Novalies farfar är fortfarande kvar.

Novalie fick 500:- av sin farfar

som hamnade direkt i hennes sparbössa =)

Tack Tack farfar !


Just nu sitter Novalie i sin rosa fotölj och tittar på Teletubbies.

Snart ska jag och Novalie gå och lägga oss och vila en stund.

Sen blir det middag och alla kvällsrutiner som vanligt!


Lite bilder...










Det vart en hel del bilder på söta Adrian.

Men han är ju så himla go =)


Ne nu blir det lite vilodags!

God Natt hehe!

 


Kommentarer
Postat av: novalies mormor Lia

Grattis mitt älskade barnbarn på 1- årsdagen. Kram Mormor.

2009-10-19 @ 17:28:31
Postat av: Therese-mamma till Alicia

Hej gumman! Såg att du hade kommenterat Jennis blogg. Det var bra skrivet! Hon är verkligen helt rubbad i huvudet. Mest patetisk tycker jag!

Men men.. Nog om henne!

Hoppas vi kan träffas snart :)

Vi har ju varandras nummer, jag har ditt i allafall!

Kramis

2009-10-19 @ 18:05:52
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0