Tjejdag + Adrian!

Idag har det vart en riktig tjejdag!
Gick som sagt hem till Veronika imorse.
Och kom inte hem först runt 16:30.
Det var en hel dag hemma hos Veronika.
Och vi umgicks med en hel del vänner också.
Det var Jenny, Therese, Veronika, Karin, Emilia, Petra, Jonna och Adrian.
Adrian
var den enda killen där hehe, förutom Bonzo (Veronikas hund) !

Det vart en del kaffe drickande och sen vart vi bjudna på en god lunch som Karin hade lagat!
Verkligen super gott!

Veronika klippte lugg på mig idag också.
Jag känner att jag inte passade i det,
men ska försöka fixa till den imorgon så får vi se hur det känns.

Efter Veronika besöket så gick jag, Novalie, Jonna och Adrian ner till centrum
och mötte upp Patrik.
Vi handlade lite och sen gick vi vidare hem till mig!

Här hemma så började jag med middagen.
Wok med kyckling och nudlar vart det.
Inte jätte gott men det gick ner!

Jonna och Adrian åkte hem vid 18 tiden,
och då fick Novalie bada.
Sen spikade vi upp 3 Nalle Puh tavlor i Novalies rum,
dom har hon fått utav min "farmor & farfar" från Eskilstuna.
Så nu är dom på plats och det vart jätte fint =)

Nu har iaf Novalie deckat efter denna långa och livfyllda dag!
Själv har jag duschat för en stund sen och sitter nu i soffan och dricker kaffe.

Ska snart ringe hem till min kära mor och prata lite gojja.
Saknar er där i Malmköping fast vi sågs senast igår!
Älskar er ♥

Ne nu får ni lite bilder!





Sådär!

Snart börjar "mamma till en mördare" och efter det blir det "Paradise Hotell"

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: veronika

Tack för i dag gumman! Jätte trevligt =D

Du ska veta att du är bäst, älskar dig!

2009-11-16 @ 22:40:24
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Barn kasnke ligger bättre där än vad man tror :) hihi

2009-11-18 @ 09:45:14
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Vet inte om jag frgat dig, men jag undrar om du kasnke är intresserad av en mykidooträff!? Jag säljer deras snygga/tuffa/coola barnkläder och behöver lite partyn nu i december! Du som värdinna får i december 2 gåvor för du håller en träff och du kan få bra rabatter! :) Skulle du inte vara kul? Bjuda hem vänner, bekanta, släktingar och sen handla julklappar i soffan! :D Jag säljer inte bara barnkläder utan leksaker och sen andra roliga saker! Kläderna är ekologiska och leksakerna är pedagogiska :)

2009-11-18 @ 16:24:30
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0