Storhandla!!!

Är precis vad vi behöver göra idag!
Helt tomt är det här hemma...

HA HA godmorgon förresten =)
Gick upp med Novalie idag vid 06:15.
Jag har nu druckit mitt morgon kaffe och Novalie har druckit en flaska välling!

Som sagt så står storhandling på "att göra! listan idag.
Hoppas vi kommer iväg för det behövs verkligen.
Just nu är vädret dåligt men blir det bättre under dagen,
så blir det nog att komma ut och leka lite också.

Om en liten stund blir det att krypa ner i sängen igen.
Både jag och Novalie är trötta men Novalie är inte tillräckligt trött för att somna!
Inte ännu iaf så jag får nog ta mig en kopp kaffe till ; )

Ne mera kaffe då!
Hörs kanske senare...

Glöm inte bort min andra blogg
som ni också kan läsa.
Fast den handlar ju bara om mig!
Läs den
HÄR




Het Som En Get
Jag Vet ; )
HA HA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0