Shit Asså!!!

Vilken dålig stil av mig att inte uppdatera i bloggen.
Jag vet att jag säger det varje gång,
men jag säger det igen...
Jag har knappt tid att blogga just nu!

Så det kommer nog vara lite dålig uppdatering
ett tag framöver.
Men men, det är bara att leva med det ; )

På söndag är det farsdag.
Har köpt en present till Patrik.
Eller rättare sagt,
Novalie har köpt en present till sin pappa!
En present som han vill ha...
Hoppas inte Patrik läser detta nu.
Hade ju tänkt att han inte skulle veta nått,
eftersom jag har sagt att hjan inte kommer att få något.
Och det sa jag bara för att jag inte fick något på morsdag, men men.
Jag kan inte hålla det jag säger hehe!

Får inte glömma bort att ringa min "pappa" på söndag heller.
Och varför jag använder sånna här tecken " vid pappa är för att det inte är min riktiga pappa.
Utan mammas kille som jag har växt upp med sen jag var ca 2 år.
Och jag ser honom som min pappa.

Min riktiga pappa har jag knappt någon kontakt med
och vill inte ha det för den delen heller.
Aja nu ska vi inte gå in på en massa strunt här!

Nej hörrni!
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva...
Någon som kanske har nå förslag på vad jag kan börja skriva om?!?!

Ja jusste, jag kommer att vara mammaledig snart igen!
Eller snart och snart.
Den 1 februari börjar Patrik jobba igen,
och då kommer jag vara hemma med våran prinsessa tills hon börjar dagis.
Så ca 3 månader kommer jag att söka föräldraledigt!
Längtar riktigt mycket tills dess =)

Kommer ju självklart att sakna jobbet.
men jag är ju bara borta 3 månader,
sen är jag ju tillbaka igen hehe!

Ne nu skiter vi i det här.
Har inget mer och skriva!


Ha det bra så länge =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0