Sammanfattning av dagen!

Tjosan!



Idag har jag jobbat lite extra.
2 timmar vart det.
Jag mötte upp enhetschefen i sickla
och så gick vi in på OnOff och där valde jag en platt tv
som vi ska ha på servicen.
Sen åkte vi vidare till jobbet och dumpade av den,
sen slutade jag....




vart upphämtad av Patrik, Novalie och svärfar för att sedan åka
vidare till Mölnvik och handla lite.
Det vart en matta in till sovrummet och lite snöspray till fönstrena i köket
och en julkalender till Novalie och en utomhusbelysning till balkongen som vi har på räcket.
Riktigt mysigt vart det i köket med sprayen på fönstrena och även på balkongen...



Sen vart det att åka hem och fixa allt.
Under tiden hemma så ringde Rebecca och frågade om jag och patrik
kunde passa hennes söta tvillingdöttrar medans hon skulle på utvecklingssamtal
med hennes äldsta dotter.
Självklart kunde vi det och allt gick riktigt bra.
Svea sov hela tiden medan Sofia bajsade och skrattade en massa med mig.
Det kändes riktigt konstigt att byta blöja på en sån liten igen,
man glömmer verkligen bort hur det var.
Men som sagt så gick det jätte bra och det var hur mysigt som helst och ha dom här...




Sen vart det iaf middag och eftermiddagen drog jag iväg hem till Veronika
för att hjälpa henne att göra inbjudningskort till Emilias dop.
Det gick bra och det är klart nu.
Mysigt att få träffa bästis igen ♥



Fick skjuts hem av Magnus för jag ville hinna hem till - mamma till en mördare -
men väl hemma så säger Patrik att det inte är nått för Faddergalan går istället idag.
Lite besviken vart man eftersom jag hade sett fram emot programet men men.... ; )




Nu ska jag facebooka lite sen blir det att sova.
Ska till forum tidigt imrogon och sen vidare för att jobba 13-21...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0